סוף סוף, לאחר שנים של המתנה, הסתיימה בניית הנכס לו חיכיתם. כעת כל מה שעליכם לעשות זה לארוז הכל ופשוט, לעבור. למען האמת, מומלץ שלא לרוץ ואף לעצור לרגע, ולשאול את עצמכם האם שקלתם להזמין בדיקת דירה מקבלן ולו רק כדי לוודא שהנכס הגמור אכן עומד בציפיות שלכם? חברת אינספקט מציעה שירותי בדק בית איכותיים, בדיוק למקרים כאלה. המקצוענים יהפכו לעיניים שלכם בכל הקשור לתקינות הבית, ויאתרו ליקויים שייתכן שאי אפשר לראות בעין לא מקצועית.

להצגת כל הליקויים בנכס – בדיקת דירה מקבלן

ישנה חשיבות אדירה להזמנת בדק בית דירה מקבלן לפני הכניסה לנכס, בכדי לאתר את כל הליקויים הקיימים. כלומר, במידה וקיימים כאלו. אם מחליטים שלא לעשות בדק בית כדאי לקחת בחשבון אל העובדה שייתכן שתחוו עוגמת נפש של ממש, ואיכות החיים שהובטחה לכם תתגלה כשקר מוחלט. ועל ההון שתצטרכו לשלם כדי לתקן את הליקויים (נוסף על מה שכבר שילמתם), אין בכלל מה להרחיב. בדק בית לפני הכניסה לנכס תוכל להעלות רשמים רבים, בליקויים כגון; הטיח והצבע, עבודות ריצוף, בעיות באיטום, עבודות מסגרת לא איכותיות לצד עבודות נגרות, חיפוי אבן, חשמל ואינסטלציה, גג, עבודות גבס, חצר, סדקים בקיר, חומרי בניין לא איכותיים, תוכניות שלא היו מדויקות מלכתחילה, ועוד רבים.

כל כך הרבה נמצא על הפרק, כך שאסור לכם להתפשר

יש לציין שבהקשר של בדיקת דירה מקבלן סוג הליקויים שעלולים להימצא תלויים גם בסוג הנכס. הרי לא בכל נכס יש גג ולא תמיד יש חצר. על כן, הנכס ייבדק בהתאמה לאלמנטים הייחודיים לו. בנוסף לכך, גם משך הבדיקה ישתנה בהתאם לגודל הנכס, על אף שבדרך כלל הבדיקה אורכת יום אחד בלבד. המומחים של אינספקט ממליצים שלא להתפשר על בדק בית ובטח שלא לוותר על הבדיקה, שיכולה לתרום לכך שהכניסה לבית החדש תעבור חלק לא רק ביום המעבר, אלא גם לכל אורך השהייה שלכם. לפחות עד שיצוץ בלאי לאחר זמן סביר כמובן, כמו בכל מבנה אחר.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button