בדק בית יד שניה

רכישת דירה יד שנייה היא תהליך חשוב הטומן בחובו סיכונים. יתכנו סיכונים ובעיות שלא מתגלים במהלך התרשמות ראשונית מהנכס. מדובר בסיכון משמעותי שעלול לפגוע ברוכש, במיוחד אם אינו מבין את תנאי המכירה ומצב הדירה. לכן, לפני רכישת נכס יד שנייה חשוב לערוך בדיקה של מצב הנכס והמסמכים המצורפים לו. יש לבדוק את מצבו ההנדסי של הנכס, בכל הנוגע לתקינותו ולכל תקלה אחרת. חשוב לציין כי בדיקת נכס יד שנייה צריכה להיעשות על ידי מומחה מנוסה אשר מכיר את החוקים והתקנות הרלוונטיות. על המומחה להיות מסוגל לזהות בעיות או סיכונים פוטנציאליים וליידע את הלקוח בהתאם. בדיקת המומחה וחוות דעתו יעזרו לדייר לקבל החלטה מושכלת אם להמשיך ברכישת הנכס או לא.

מה נבדק במהלך בדק בית לנכס יד שניה?

  1. נזילות, רטיבויות ומערכת האיטום – בין אם מדובר בנזילה פעילה ממערכת אספקת או פינוי המים. בנוסף רטיבות יכולה להיגרם מחדירת מי גשם או מי תהום. כמו כן מאותרים עובשים ורטיבות גלויות או סמויות.
  2. רכיבים מבניים – רכיבי גמר, סדקים, תנועות במערכת הריצוף, תפקוד פתחים, חלונות, דלתות ויטרונות, גגות ועוד. כל הממצאים יסוכמו בחוות דעת הנדסית.
  3. התאמה להיתר הבניה – חשוב מאוד לוודא כי ישנה התאמה בין הנכס הבנוי בשטח לבין ההיתר שהתקבל מהרשות המקומית הרלוונטית. במסגרת בדיקה זו אנו מוודאים כי אין חריגות בניה. חריגת בניה היא תוספת בניה אשר נבנתה ללא היתר ועל כן הרשות המקומית תוכל בעתיד לדרוש מבעל הנכס להרוס את אותה תוספת ולהחזיר את הנכס למצבו המקורי. גם אם מי שביצע את העבירה היה בעל בנכס הקודם! הריסה כאמור תהיה על חשבון בעל הנכס בלבד! ללא מתן כל פיצוי, שכן, אותה תוספת לא נבנתה כדין.
דוגמאות לליקויי בניה הנבדקים במהלך בדק בית יד שניה

דוגמאות לליקויי בניה הנבדקים במהלך בדק בית יד שניה

המשך התהליך של בדק בית יד שניה

הבודק המומחה יספק לכם חוות דעת מקצועית ומקיפה לגבי מצב הנכס בו אתם מתעניינים. חוות הדעת היא כלי חשוב שניתן להשתמש בו כדי שתוכלו לדרוש ממוכר הנכס לתקן את הליקויים שיתגלו או לנהל משא ומתן על מחירו הסופי של הנכס. אם אתם בעלי הנכס, חוות הדעת תאפשר לכם להעריך את מצב הנכס בצורה יסודית ומקצועית ולהראות לרוכשים הפוטנציאלים שהנכס שלכם במצב טוב או לכל הפחות שאתם מקבלים אחריות מלאה על מצבו האמיתי.

אינספקט הינה ספק מורשה משרד הביטחון, אגף ההנדסה והבינוי, עמידר ונותנת שירותים לארגונים נוספים רבים ואלפי לקוחות פרטיים. אינספקט מספקת שירותי הנדסה ואחזקה בשיטות ייחודיות שפיתחה החברה ובאמצעות הציוד המתקדם ביותר. בדיקת דירות מתבצעת ע”י מומחים מוסמכים ומנוסים בעלי רקע רב שנים בענף הבניה.

לסיכום, רכישת דירה יד שנייה היא תהליך הדורש זהירות ותשומת לב לפרטים. חשוב להיות מעודכן ולעבוד עם אנשי מקצוע שיכולים לספק הדרכה חשובה לאורך כל התהליך. זכרו לערוך בדיקה יסודית של הנכס ומסמכיו, ולשקול את ההיבט ההנדסי לפני קבלת החלטה סופית וכך לחסוך הפסד משמעותי פוטנציאלי.

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

 

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button