לקוחות פרטיים הרוכשים או עומדים בפני רכישה של נכס נדל"ני מעוניינים לקבל עבור אנשי מקצוע בתחום בדק בית המלצות מחברים וקרובים משפחה שהתנסו בתחום. זה אכן רעיון לא רע, משום שבעיקר כאשר מדברים על בדק בית המלצות הן אבן דרך להשיג איש מקצוע שהוכיח אמינות, יחס הוגן, רצינות ואחריות לתפקידו, ודו"ח מפורט ומלא תוכן מעמיק. מצד שני, ייתכן שכאשר מדובר בנכס שחשוב לכם במיוחד, לא כדאי להסתמך רק על בדק בית המלצות חברים וידידים בלבד, חשוב לא לוותר על שיחת הכרות איכותית עם איש המקצוע עליו המליצו לכם, לא לדלג על שום פרט ולוודא שהמחיר שאתם משלמים יוכל אכן להבטיח את שלום הדיירים בנכס החדש, ואת שוויו האמיתי. חברת אינספקט תוכל להעניק לכם גם שירותי שמאות, כדי שתהיו בטוחים שאינכם משלמים מחיר מופרז על הנכס ואף קבלן ערמומי אינו עוקץ אתכם בתחום שאין לכם בו מידע וניסיון די הצורך.

למה צריך עבור בדק בית המלצות

רובנו כאנשים פרטיים רוכשים נכסי נדל"ן ומבנים פעמים בודדות במהלך חיינו. קניה יחידה או מועטת מאד בתחום עמוס פרטים כל כך לעולם לא תהיה מקצועית, היא עשויה להיות מסוכנת מאד ולא מעטים האנשים שנפלו בעסקאות תמימות כאלו מחוסר ידע בסיסי. אין מדובר בפריטים שאנו רוכשים מדי יום וצוברים ניסיון חיים בהונאות וטעויות שעלולות ליפול בתהליך הרכישה, ומצד שני מדובר בסכומי כסף בהיקף כפול ומכופל מעסקאות בסדר גודל הקלאסי שאנו מבצעים. על פי רוב מדובר בסכומים בלתי מבוטלים מההון העצמי של הלקוח, ובמרבית הפעמים נצברות על העסקה גם משכנתאות וחובות שונים. ליווי איש מקצוע בתחום בדק בית הוא המפתח לביטחון הלקוח בעסקה העתידית. איש המקצוע מכיר את כל החורים שאין הלקוח בקי בהם, והוא עומד לצידו, זאת לעומת הקבלן או המתווך העומדים מהצד השני ומטרתם אינה מכוונת כלל לטובתו של הקונה הפוטנציאלי.

איך מקבלים המלצות אמינות

עבור בדק בית בעל המלצות איכותיות יהיו דווקא מחברים שרכשו דירה לפני מספר שנים, ולא לפני תקופה קצרה. לחילופין ניתן לצפות בביקורות מאומתות בגוגל. שכן חשוב לוודא שאכן הבטיחות שהם הבטיחו לנכס מחזיקה מעמד לאורך זמן.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל שירות מקצועי ואמין עם מלא האחריות.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button