אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו, הוא חוות דעת מקצועית ובכל נושא אפשרי. על אחת כמה וכמה כשמדובר על צמתים בחיים, כדוגמת רכישה של נכס חדש. זהו צעד שלא ניתן לבצע בלי להתייעץ עם גורם מקצועי לפני החתימה על ההסכמים והעברת הכספים, שאם יורשה לנו, הרי שמדובר בסכומי עתק. ייתכן שבאמת נתקלתם שהוא התגלמות החלומות שלכם והוא אפילו עומד בתקציב, אבל מה לגבי החוזה עצמו? כאן נכנסת לתמונה חברת אינספקט המציעה שירות בדק לבית מקצועי, במבנים ובתים פרטיים בכדי לוודא מנקודת מבט הנדסית מקצועית, שלא קיימים ליקויים ופגמים במבנה.

מה בודקים במסגרת בדק עבור הבית

אם כן, תהליך בדק בית חייב להיות מוקפד ומעמיק ככל האפשר. הוא כולל מספר מרכיבים חשובים, שיוצרים את איכות החיים הגבוהה שכל דייר מצפה לה. בין היצר, תתבצע בדיקה של מערכת הצנרת ותקינותה, לצד בדיקה של מערכת החשמל שהיא עניין בסיסי בכל מבנה. כמובן שיש לבדוק גם את רמת האיטום במבנה בכדי למנוע נזילות ורטיבות במהלך החורף, ובל נשכח את רמת הגימור האסתטית. הרי אף אחד לא רוצה לגור במבנה מתפורר וישן, על כן, נבדק גם המראה ומצבו הכללי של המבנה – האם הקירות מתקלפים חלילה, האם קיימת רטיבות נראית לעין, האם כל הריצוף נמצא במקומו ובקו ישר, ועוד. במידה ונמצאים ליקויים, הבודק המקצועי יציין אותם בדו"ח שלו.

ואם נמצא ליקוי במהלך הבדיקה?

התרחיש הטוב ביותר הוא שהקבלן או היזם של המבנה ייקח את האחריות ויבצע את התיקונים. במצבים אחרים לצערנו נצפית התנערות מכל אחריות שהיא, כלומר, הכדור עובר לידיים שלכם. תוכלו לוותר ולקחת על עצמכם את עלויות התיקון, או לפנות לעורך דין. זוהי סיטואציה המתרחשת לאחר רכישת הדירה ומשמעותה הרבה מאוד כאב ראש. לכן, בדק בית יש לבצע תמיד לפני החתימה על החוזה! חברת אינספקט תשמח לסייע לכם ולהיכנס לנכס שנמצא על הכוונת שלכם, להיות העיניים שלכם ולמצוא כל ליקוי אופציונלי, לדווח עליו ולאפשר זמן לתיקונים, הכל כדי שתיכנסו לנכס החדש ולפרק הבא בחייכם בראש שקט.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button