בשעה טובה ובנסיבות טובות, החלטתם שהגיע הזמן שלכם להתקדם לפרק חדש בחיים ולעבור דירה. בין אם זו דירה חדשה ובין אם דירה בשכירות, עליכם לעשות הכל כדי לוודא שאתם נכנסים לדירה ראויה למגורים. הדרך לעשות זאת היא בעזרתו של גורם מקצועי שייכנס למבנה ויחפש אחר ליקויים בבניה שעלולים להפוך את השהות בנכס, לבלתי נסבלת. גורם מקצועי כדוגמת חברת אינספקט למשל, שהמומחים שלה מגיעים עם ותק וניסיון של שנים, במטרה לסייע לכל אדם לעשות את הצעד הראשון בדרך לדירה חדשה, ברגל ימין.

ליקויי דירה שמתגלים לאחר המעבר

אז חתמתם על חוזה שכירות או רכישה, העמסתם הכל על משאית וכבר הספקתם לפרוק לא מעט ארגזים. נראה שבסך הכל המעבר מתקדם די טוב בלי הרבה לחץ. הבעיה היא שלאט לאט, מתגלים עוד ועוד ליקויי בניה במקום, וזה עוד אחרי ששילמתם וחתמתם על חוזה; רטיבות קטנטנה בפינה חשוכה, מרצפת שרק טיפה יצאה ממקומה, פלא שלא שמתם לב לזה קודם? במידה והמשכיר או הקבלן מסרבים לקחת אחריות, עליכם לדרוש את הפיצויים המלאים שמגיעים לכם. מדובר במחדל של ממש, הסתרת מידע חשוב שהוא קריטי לתהליך קבלת ההחלטות של הדיירים הפוטנציאליים ולרמת הבטיחות של הדירה, ועד כמה היא ראויה למגורים.

האם יש אפשרות למנוע סיטואציה שכזו?

כמובן! הדרך לעשות זאת היא להזמין בדק בית לגילוי אותם ליקויים לפני שאתם חותמים על חוזה ומשלמים ממיטב כספכם. חשוב להבין שהליקויים הללו עלולים להתגלות בכל נכס – בין אם מדובר בדירה חדשה מהניילונים, ובין אם בדירה ישנה בבניין שעתיד לעבור תמ"א. הביקורת הזו קריטית לפני המעבר ועוד לפני החתימה על החוזה, בכדי להתכונן טוב יותר ולדעת מיהו האדם שעמו אתם עומדים להתקשר בחוזה. בדיוק בשביל זה קיימות חברות כמו אינספקט שמציעות בדיקת בית איכותית ומקצועית, שתרד לשורש העניין ותבחן כל אלמנט במבנה לפרטי פרטים. זוהי הדרך לוודא את כדאיות העסקה, את יושרו של בעל הנכס שאתם עומדים לרכוש או לשכור ממנו, ולעשות את הצעד לבית כמו שתמיד רציתם, בראש שקט.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button