עוברים דירה? קניתם נכס חדש? אל תשכחו לחפש חברה לבדיקת בית שתבצע עבורכם את אחת הביקורות החשובות ביותר לפני הכניסה לנכס – בדק בית כמובן! המטרה היא לחפש נזקים וליקויים שקיימים במבנה, שייתכן ולא היה לכם מושג לגביהם, פשוט כי אף אחד לא טרח לעדכן אתכם. אלו ליקויים שעין שאינה מקצועית לא תוכל לראות, כך שאפשר לומר שהגורם המקצועי שיבצע את הביקורת עבורכם יהפוך לעיניים שלכם. זהו בדיוק תפקידה של חברת אינספקט שפועלת בתחום בדק הבית מזה שנים, ועושה הכל כדי לוודא שלקוחותיה יתחילו את הפרק החדש בחייהם בביטחון ובלב שלם.

באילו מקרים יש ליצור קשר עם חברה לבדק בית

בדרך כלל, המחשבה היא כי חברת בדק בית היא הכרחית רק כשקונים נכס חדש לחלוטין. המציאות מראה אחרת, כשישנם שלושה מקרים נוספים בהם כדאי לשקול הזמנת בדיקה. המקרה הראשון הוא בעת רכישת נכס יד שניה שאולי נראה מעולה ממבט ראשון, אבל מתחת לפני השטח מסתבר שלא מעט ליקויים צפים ועולים, תרתי משמע. אז נכון שהקירות בצבע לבן בוהק והמרצפות חדשות, אבל מה לגבי התשתיות? מקרה נוסף הוא כשמקבלים דירה חדשה לחלוטין מקבלן. הרי תהליך הבנייה ארוך ומערב גורמים רבים, איך אפשר להיות בטוחים לחלוטין בכך שכולם עשו את עבודתם כהלכה? התשובה היא שאי אפשר. מהסיבה הזו, מומלץ שלא לוותר על בדק בית מקצועי, שיעשה לכם סדר בדברים. מקרה נוסף בו בדק בית הוא חיוני, הוא לאחר שיפוץ. גם אם אינכם עוברים דירה אלא רק מעוניינים לשפץ את הנכס הקיים, הרי תרצו לוודא שאנשי המקצוע השלימו את העבודה על הצד הטוב ביותר ובעיקר, כשאלו עבודות תשתית.

ביקורת שיכולה לחסוך לכם הרבה

בדק בית דירה מקבלן ובכלל, יכול לחסוך לכם הרבה; הרבה כאב ראש, הרבה כסף, הרבה סטרס. המומחים של אינספקט ישמחו לעמוד לשירותכם ולאשר לכם שאכן אתם יכולים לסמוך על הגורם ממנו תרכשו או תשכרו את הנכס ששמתם עליו עין. בתום הבדיקה שאורכת בדרך כלל יום, ינפיקו דו"ח המפרט את כל הליקויים בנכס. מכאן, הכדור בידיים שלכם.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button