זה לקח לכם לא מעט זמן וחיפושים; ראיתם כל כך הרבה דירות עד שלרגעים זה הרגיש שהנכס החלומי שלכם, הוא בלתי אפשרי להשגה. והנה, סוף סוף עלה בחכתכם נכס מושלם שיושב בול על מה שאתם מחפשים מבחינת גודל, מיקום, אופי, ועוד. אבל רגע לפני שרצים לחתום על החוזה, כדאי לבצע בדיקת בית בחברה מומלצת שיעזרו לכם לאשר לעצמכם שאכן אתם עומדים לבחור נכון. חברות כמו אינספקט מתמחות בביצוע בדק בית בנכסים שונים, להנפקת דו"ח המפרט את הליקויים הקיימים במבנה. על בסיס הדו"ח, ניתן לשקול האם להמשיך הלאה בחיפושים או לגשש ולראות כיצד הקבלן או בעל הנכס, מגיבים לכך – האם הם נרתמים למשימת התיקון או מעבירים את האחריות אליכם?

גם לפני ביצוע המלצות על בדק בית הן חשובות

העניין הוא שלכל אחד יכול לבצע בדק בית המלצות הן חשובות בדיוק מהסיבה הזו. כדי להגיע בסופו של דבר לחברת בדק הבית המקצועית ביותר, כדאי כאמור לחפש אחר המלצות וביקורות. הדרך למצוא את ההמלצות המדויקות הללו היא כמובן, באינטרנט! לא תאמינו כמה קל להגיע למסקנות על בסיס ניסיונם של אחרים, ששמחו להעלות על הכתב את החוויה החיובית או השלילית שלהם, בעבודה מול חברה מסוימת. אז למה אתם מחכים?! כל מה שעליכם לעשות זה רק להכין כוס קפה, לשבת בנוח ולהקדיש מעט זמן למעבר וקריאה של המלצות, ולפעול בהתאמה אליהן. מצאתם חברה הפועלת קרוב אליכם? נהדר, צרו קשר כדי לקבל פרטים נוספים ולהזמין את הבדיקה שתעשה לכם סדר.

החיפושים שלכם מסתיימים כאן!

למרבה המזל, אתם לא צריכים לחפש כל כך הרבה. כעת כשאתם יודעים שכשמחפשים המלצות עבור בדק בית  הן חלק בלתי נפרד מהתהליך, זה הזמן לבדוק על חברת אינספקט שמציעה שירותי בדק בית איכותיים ומקצועיים. עם שנים רבות של ניסיון, צוות מקצועי וידע נרחב בכל הקשור לליקויי בניה, תוכלו להיות בטוחים שדבר לא יחמוק מעיניהם של אנשי המקצוע. אלו, יתגייסו בשמחה בכדי לעזור גם לכם לעשות את הצעד הראשון לקראת הפרק החדש בחייכם בראש שקט ועם המון התרגשות.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button