שוק הנדל"ן עמוס יותר מתמיד; בדירות, בתים פרטיים, בנייני משרדים ועוד. יש כל כך הרבה מבנים שצצים בישראל כל יום, ולצידם סיפורי זוועות על קבלנים ובעלי דירות שעשו הכל כמו שצריך, פרט לאיכות הנכס. כך, רבים מוצאים עצמם רוכשים נכסים כשהם אינם מודעים לחלוטין לתקלות והבעיות שהנכס מגיע איתם, גם אם מדובר בנכס חדש מהניילונים. כך, בדיקה של דירות היא נדרשת ביותר כיום, בכדי לוודא באופן מוחלט שהנכס אכן ראוי למגורים במלוא מובן המילה. מסיבה זו, חברות כמו אינספקט מציעות שירות בדק בית מקצועי, לכל נכס שהוא ולכל המבקש, כשהמטרה היא לוודא שכל אדם יוכל להיכנס לביתו החדש בביטחון מלא ובעיקר, בראש שקט.

בדיקה של דירות תחסוך לכם המון

כשרוכשים נכס, אי אפשר שלא לחשוב לעצמכם על הסיטואציה שבה חס וחלילה תגלו שהנכס החדש פשוט לא עומד בציפיות שלכם. יכול להיות שבמודעה הוא היה נראה נקי, מבריק וחדש, אך בפועל? התשתיות מתפרקות וישנות, מאחורי הארון יש נזילה שאף אחד לא טרח לספר לכם עליה, והביוב עולה על גדותיו פעם בשבוע. כדי לוודא את כל אלו מראש, יש לשלוח בדיקת דירות למקום עוד לפני שבכלל חתמתם על החוזה. מי שיבצע את הבדיקה יהיה גורם מקצועי שמכיר היטב את עולם הנדל"ן והבנייה, היכרות שמאפשרת לו לראות גם את הפרטים הכי קטנים שאולי התפספסו בביקור שלכם בנכס. המשמעות היא שאיש המקצוע הופך לעיניים שלכם, ואת כל מה שהוא רואה הוא מפרט על גבי דו"ח שיישלח אליכם בתום הבדיקה.

להסיק את המסקנות הנכונות

בהתבסס על הכתוב בדו"ח שיוכן לכם לאחר בדיקות דירות תוכלו להסיק את המסקנות הנכונות ולבחור האם להתקדם בתהליך או להמשיך לחפש נכס במקום אחר. בזכות הבדיקה תוכלו לחסוך סכומי עתק על תיקונים ושיפוצים לאחר המעבר, כאלו שכלל לא התחייבתם אליהם ובטח שלא תכננתם. כעת, כשאתם מבינים עד כמה בדק בית הוא חשוב, כל שנותר זה רק ליצור קשר עם אינספקט ולהזמין את הביקורת שתבטיח לכם כניסה שקטה ורגועה לנכס, ולפרק החדש והמרגש בחייכם.

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button