מתי הזמן הנכון לעשות בדק בית? לפני או אחרי המסירה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו נשאלים על ידי לקוחות היא מתי נכון לעשות בדק בית?

למרבה המזל ישנה תשובה ברורה לשאלה זו. ראשית, ישנם קבלנים אשר אינם מאפשרים הכנסה של בדק בית לפני מסירת הדירה. כלומר, לא מאפשרים לבדוק את הדירה לפני קבלת המפתח. במקרה זה לצערנו לא נותרות הרבה ברירות ומועד הבדק יהיה רק במועד המסירה או לאחריה. במקרים אלה נשתדל שבדק הבית יהיה סמוך כמה שיותר למועד המסירה (ולא חודשים לאחר מכן). זאת, על מנת להימנע מטענות אפשריות של הקבלן שהליקויים נגרמו על ידי הדיירים לאחר המסירה כתוצאה מהובלה או מתקינים שונים שהבאנו לנכס (ארונות / מזגנים / מקלחונים וכו').

מתי לעשות בדק בית?

מתי עושים בדק בית?

כאשר הקבלן כן מאפשר הכנסה של בדק בית לפני מועד המסירה, או בזמן פרוטוקול ראשוני, תהיה לנו אפשרות רחבה יותר לבחור את מועד הבדק. חשוב להבין כי ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהבחירות. לעיתים בזמן הפרוטוקול הראשוני הקבלן טרם סיים את כלל העבודות, ועל כן לא ניתן יהיה לבדוק רכיבים שהתקנתם טרם הסתיימה. בדרך כלל מדובר במטבח שהתקנתו טרם הושלמה או ברזים שעדיין לא חוברו. הבשורה טובה היא שאלו רכיבים שבדיקתם אכן חשובה אך לא מאוד קריטית. פגמים ברכיבים אלה הם בדרך כלל מינורים ולא דורשים מומחיות לזהותם. בדרך כלל תוכלו להבחין בעצמכם אם אינם הותקנו כראוי ולדרוש את תיקונם מהקבלן. היתרון הוא, שכאשר נבצע את הבדק לפני המסירה הסופית יוותר לקבלן זמן לביצוע התיקונים טרם כניסתנו לדירה. בכך נחסוך לעצמנו את חוסר הנוחות המתלווה לעבודות תיקון בזמן מגורינו בנכס.

אז מה למדנו?

לסיכום, כאשר נבצע בדק בית לפני המסירה לא כל רכיבי הנכס יוכלו להיבדק. אך במצב זה לקבלן יהיה זמן לתקן את שלל הליקויים שכן אותרו לפני כניסתנו לדירה. מצד שני, כאשר הבדק יבוצע בזמן המסירה או לאחריה נוכל לבדוק את כלל רכיבי הנכס. אך התיקונים עלולים להתבצע בזמן שאנו כבר גרים בנכס.
חשוב לזכור כי בין אם הבדק נעשה לפני המסירה או לאחריה, לקבלן יש חובה מלאה לתיקון הליקויים ולספק לכם דירה מושלמת. בנוסף, חשוב לזכור כי בתקופת הבדק נטל ההוכחה לגורם הליקוי מוטל על הקבלן, שזהו יתרון משמעותי מבחינת הדייר.

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button