בדק בית במרכז הארץ

במהלך בדק בית במרכז הארץ, נבחנים רכיבי הנכס ומערכות הבניין השונות, בניהן: מערכת האיטום, האינסטלציה, החשמל, עמידה בתקנים הישראלים והרשימה ארוכה. כמו כן, נבדקת ההתאמה בין מפרט המכר והתכניות האדריכליות לבניה בפועל. כל הליקויים הנמצאים במהלך הבדיקה מסוכמים אל חוות דעת הנדסית הנקראת בשפה היומיומית גם דו"ח ליקויי בניה.

כאמור, בתום בדק הבית, מפיק המומחה חוות דעת המפרטת את כל ליקויי הבניה בנכס. המומחה יכול להיות הנדסאי, מהנדס, אדריכל ובמקרים מסויימים גם בעל התמחויות אחרות רלוונטיות (בעל ניסיון של 10 שנים כמנהל עבודה באתר בניה לדוגמא).

אינספקט הינה ספק מורשה משרד הביטחון, אגף ההנדסה והבינוי, עמידר, ונותנת שירותים לארגונים נוספים רבים ואלפי לקוחות פרטיים. אינספקט מספקת שירותי הנדסה ואחזקה בשיטות ייחודיות שפיתחה החברה ובאמצעות הציוד המתקדם ביותר. בדיקת דירות מתבצעת ע”י מומחים מוסמכים ומנוסים בעלי רקע רב שנים בענף הבניה.

דוגמאות לליקויי בניה הנבדקים במהלך בדק בית במרכז הארץ

דוגמאות לליקויי בניה הנבדקים במהלך בדק בית במרכז הארץ

בתום בדק הבית במרכז הארץ, מופקת חוות דעת הנדסית הכוללת:

  1. תצהיר משפטי.
  2. כל ליקויי הבניה בנכס.
  3. האסמכתאות בחוק הקובעות שאכן מדובר בליקויים.
  4. אופן התיקונים הנדרשים.
  5. עלות התיקונים הצפויה.

חוות הדעת נמסרת לקבלן לשם תיקון הליקויים. ברב המקרים הקבלן אכן מתקן את הליקויים והנכס כשיר לאכלוס. במקרים אחרים מסרב הקבלן לבצע את התיקונים ובמקרה כזה, אינספקט תפנה את הדייר לעורך דין המתמחה בתביעות קבלנים בתחום ליקויי בניה. עורך הדין יבסס את טענותיו כלפי הקבלן שהתרשל בהסתמך על חוות בדעת שהפיקה אינספקט ובהסתמך על תקנות וחוקים נוספים שיפורטו בחוות הדעת. חשוב לציין כי בדיקת הדירה, וחוות הדעת ההנדסית המופקת, מיועדת לשמש כראייה משפטית במקרה הצורך. ככזו, עליה להיערך במומחיות, מקצועיות, קפדנות ובאופן ברור שאינו משתמע לשני פנים.

לסיכום, ברב מדינות המערב, בדיקת דירות לפני אכלוס ו/או קניה היא סטנדרט מינימלי. לצורך ההמחשה, בעת רכישת רכב, לעולם לא נוותר על בדיקתו ע"י איש מקצוע. זאת, על מנת לוודא שאכן קיבלנו את התמורה שבעבורה שילמנו. למרבה הצער, דווקא בעת רכישת דירה במאות-אלפי (ואף מיליוני) שקלים, רוכשי דירות מוותרים על בדיקה מקצועית ומקיפה.

מגיע לכם להיכנס לדירה בראש שקט ובביטחון. הבטיחו כי קיבלתם את התמורה שבעבורה שילמתם.

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

 

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button